dinsdag 19 januari 2016

Goede voornemens 2016: Muziek

Goede voornemens, ik ben er nooit zo van. Toch merk ik dat ik in januari lijstjes maak van boeken die ik wil lezen, films die ik wil kijken en series die ik wil volgen. En laten we eerlijk zijn, dat zijn eigenlijk ook een soort goede voornemens. Vandaag deel ik mijn muziekgerelateerde voornemens voor 2016. 

Nieuwe rubrieken starten
Op het gebied van muziek heb ik eigenlijk nog maar één rubriek op mijn blog: Songs van 2015. Dit jaar wil ik het aantal rubrieken uit gaan breiden. Ik heb al verschillende ideeën, maar daar ga ik natuurlijk nog niets over verklappen.

Albums van 2016
Eén rubriek kan ik al wel verklappen. Naast losse songs wil ik dit jaar ook maandelijks albums bespreken. Nieuwe albums die opvallen, tegenvallen of gewoon de verwachtingen inlossen. De eerste post in deze rubriek kun je aan het einde van deze maand verwachten.

Festivals en concerten bezoeken
Jarenlang bezocht ik minstens een paar concerten per maand. Met een studenten-OV en zeeën van tijd is het makkelijk genoeg om het land af te reizen naar een concert. Sinds ik afgestudeerd ben, merk ik dat het lastiger is om tijd te maken voor concerten en festivals. Dit jaar wil ik weer meer op pad gaan. Deels is mijn goede voornemen al ingelost, want ik ga dit jaar naar de festivals Motel Mozaique en Best Kept Secret.

Spotify afspeellijsten maken
Tot slot wil ik dit jaar Spotify meer in gaan zetten voor mijn blog, van afspeellijsten die horen bij de maandelijkse blogs over Songs van 2016 tot genre- en tiplijsten. Past perfect in mijn rubriek Lijstjestic.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten